Subject: FW: Pärnumaa Häädemeeste vald Uulu küla Uulu kiiruskaamera liitumine elektrivõrguga LC0639
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Feb 2024 15:06:20 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Russak Joonas <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 15, 2024 2:55 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: Vs: Pärnumaa Häädemeeste vald Uulu küla Uulu kiiruskaamera
liitumine elektrivõrguga LC0639

Tere

Saadan parandatud taotluse.

Lugupidamisega,

Joonas Russak

Tööjuhataja / projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5902 1726

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Oksa tee 18, 71067 Viljandi, Eesti

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

Saatja: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 13. veebruar 2024 14:24
Adressaat: Russak Joonas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Arno-Marko Miller <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Pärnumaa Häädemeeste vald Uulu küla Uulu kiiruskaamera liitumine
elektrivõrguga LC0639

Tere

Minult mõned tähelepanekud, milledest tulenevalt palun projekti natukene
korrigeerida:

LÕIK KM 142,63-142,64

1.	Lisada plaanile ka geolause koostaja andmed.
2.	Riigiteemaal tuleb kaabel kavandada kaitsetorusse, tulenevalt TRAM
nõuete tabelist 1 peab kaitsetoru teemaal olema 750N. Palun korrigeerida
projekti seletuskirja, joonist, tingmärke. Lisada riigiteemaal kulgemisel
viide min kaabli sügavuse kohta.

3.	Puurimiskaevikud ei tohi olla tee nõlva alumisele joonele lähemal
kui 1,0 m või

nõlva puudumisel teekatte servale lähemal kui 3,0 m, eriti kitsastes
oludes lähemal kui 2,0 m. Puurimiskaevikute puhul tuleb välja tuua nende
kaugused teekatte servast. Nihutada vajadusel puurkaeviku asukohta
riigiteemaal. Surju metskonna korral on samuti tegemist riigimaaga.

4.	Lisada projekti joonisele astmeliselt katete taastamise osa (vt
näidis nõuetest allpool) ning viide: „ Teemaa tuleb pärast tehnovõrgu
paigaldamist korrastada ja taastada haljastus kasvumulla ja murukülviga
vastavalt „Teetööde tehnilise kirjelduse“ viimase redaktsiooni peatükis –
„Maastikukujundustööd“ toodud kvaliteedinõuetele“.

5.	Lisada, et kõrvalekalded on kooskõlastatud projektist keelatud.

Palun allkirjastage korrigeeritud projekt ja esitage otse minu e-postile
kooskõlastamiseks.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Gunnar Mägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, February 13, 2024 10:53 AM
To: Russak Joonas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW:   (TEED-190722) Pärnumaa Häädemeeste vald Uulu küla Uulu
kiiruskaamera liitumine elektrivõrguga LC0639
Importance: High

Tere

Juhin tähelepanu, antud projekti menetleb edasi Elliko Kõiv, kaamera
asukoht jääb T 4 Pärnu-Uulu 2+2 km 133,400-143,00 tee ehituse objekti
alasse

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Russak Joonas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, February 9, 2024 10:32 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Ed:   (TEED-190722) Pärnumaa Häädemeeste vald Uulu küla Uulu
kiiruskaamera liitumine elektrivõrguga LC0639

Tere

Saadan taotluse uuesti, lisasin juurde IKÕ plaani.

Lugupidamisega,

Joonas Russak

Tööjuhataja / projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5902 1726

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Oksa tee 18, 71067 Viljandi, Eesti

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

Saatja: Transpordiameti Jira < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 7. veebruar 2024 11:10
Adressaat: Russak Joonas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Teema:   (TEED-190722) Pärnumaa Häädemeeste vald Uulu küla Uulu
kiiruskaamera liitumine elektrivõrguga LC0639

Tere,

Teie taotlus "Pärnumaa Häädemeeste vald Uulu küla Uulu kiiruskaamera
liitumine elektrivõrguga LC0639" on töösse võetud ja sellega tegeleb
Gunnar Mägi.

Lisaküsimuste korral leiate tema kontaktid siit:
<https://transpordiamet.ee/kontaktid> https://transpordiamet.ee/kontaktid

Lugupidamisega,
Transpordiamet

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.